شرایط ضمانت نامه

تبصره 1 – مواردی که در صورت نیاز به تعمیرات، هزینه قطعه مصرفی و اجرت تعمیر دریافت می شود .

الف: صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی .

ب: دستگاهی که توسط تعمیرکارهای غیر مجاز باز شده باشد .

تبصره 2 – در صورت ابطال گارانتی و یا اتمام دوره گارانتی، اگر قطعه ای تعویض شود، دفاتر خدمات موظفند داغی آن را به مشتری تحویل دهند .

تبصره 3 – قطعات تعویضی در دفاتر مجاز خدمات ابتکار ارتباط پارسیان دارای یک ماه ضمانت از تاریخ تحویل به مشتری می باشد .

تبصره 4 – هرگونه مشکل و محدودیت نرم افزاری اعم از کلی و جزئی که به دلیل تحریم های کشورهای معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده باشد، مشمول گارانتی و رفع مشکل بدون هزینه نخواهد بود.

تبصره 5 – در صورتی که کاربر از راهکار یا نرم افزاری استفاده نماید که طبق قوانین داخلی کشور جرم محسوب شده و (پس از تایید کارشناسان شرکت) مسجل شود این راهکار یا نرم افزار باعث به وجود آمدن مشکل یا صدمه ای به دستگاه شود، شرکت ابتکار ارتباط پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال رفع ایرادات مترتب نخواهد داشت.

تبصره 6 – ایرادات و محدودیت های به وجود آمده به دلیل مشکلات حساب های کاربری مشمول گارانتی نخواهد بود.

تبصره 7 – فعال بودن هرگونه حساب کاربری که باعث محدودیت دسترسی یا شرایط خاصی برای دستگاه شود، حق عدم پذیرش دستگاه را برای شرکت محفوظ میدارد.

تبصره 8 – هرگونه دستکاری نرم افزاری، فلش کردن، روت کردن و اقدامات مشابه که نسخه های اصلی و استاندارد نرم افزار دستگاه را با تغییر مواجه کند باعث خروج دستگاه از شمول گارانتی خواهد شد.

  • ارائه فاکتور برای هرگونه ارائه خدمت (دستگاه مشمول گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است .
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه می باشد .

تبصره 1 – در صورتی که حین تعمیرات ایراد جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد مراتب طی سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد .

  • در طول دوره ی 18 ماهه گارانتی چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه پذیرش شده مشمول شرایط خارج از گارانتی نباشد مراحل ذیل انجام خواهد شد: 1- شرکت قطعه معیوب را به طور کامل تعویض می نماید 2- در صورت موجود نبودن قطعه، شرکت به تعویض کل دستگاه با مدل مشابه یا بالاتر (طبق لیست موجودی پارسیان همراه) با دریافت مابه تفاوت اقدام خواهد کرد. همچنین باید در نظر داشت که مدت زمان گارانتی دستگاه جدید تحویلی برابر با باقیمانده گارانتی دستگاه قبلی خواهد بود.
  • در صورتی که مدلی دارای عیب خاص و مشترک باشد این شرکت متعهد به جمع آوری دستگاه ها می گردد .

تبصره 1: با هماهنگی مدیر فروش این دستگاه از  لیست فروش حدف می گردد .

تبصره 2: با اطلاع رسانی همگانی در تمامی شبکه های مجازی شرکت (اینستاگرام – وب سایت – پیامک) اعلان جمع آوری دستگاه منتشر می شود .

تبصره 3: دستگاه های معیوب استفاده شده توسط مشتری به  قیمت فروش لیست شرکت از خریداران محترم دریافت می گردند .

تبصره 3-1 : در قبال دستگاه مذکور وجه نقد و یا مدل دیگری با اخذ ما به التفاوت تحویل میگردد .

شرایط تعویض دستگاه زیر یک هفته :

الف: ایراد دستگاه قبل از گذشتن یک هفته از تاریخ شروع گارانتی (فعالسازی) و یا از تاریخ فاکتور رسمی (طبق ادارات رسمی استاندارد) اظهارشود. (بدیهی است در صورت وجود تناقض، معیار تشخیص اطلاعات فعالسازی سامانه همتا خواهد بود)

ب: ایراد دستگاه نرم افزاری نباشد و دستگاه حالت اولیه پلمپ کارخانه ای را حفظ کرده باشد .

ج: ایراد از لوازم جانبی نباشد .

شرایط تعویض دستگاه همراه با دریافت فرانشیز :

  • چنانچه در طول مدت زمان گارانتی دستگاه نیاز به تعویض مادربرد دستگاه باشد، در صورت تمایل مشتری به دریافت یک دستگاه آکبند همان مدل (در صورت موجود) با پرداخت مبلغی به عنوان فرانشیز (طبق تصبره) امکانپذیر می باشد .

تبصره 1- تشخیص مبلغ و درصد فرانشیز برای تعویض دستگاه، توسط کارشناسان دفتر مرکزی خدمات ابتکار ارتباط پارسیان و با توجه به تعرفه ابلاغ شده از طرف اتحادیه انجام شده و مرجع قیمت، فهرست های روز دفاتر فروش مرکزی  خواهد بود. لازم به ذکر است که مبلغ فرانشیز برای تعویض دستگاه با هر یک از مدل های موجود در شرکت ابتکار ارتباط پارسیان در بازار با توجه به انتخاب خریدار متفاوت می باشد .

تبصره 2- در طول مدت خدمات پس از فروش (36 ماه)  در صورتی که دستگاه مشتری نیاز به تعمیر و تعویض قطعه داشته باشد، اگر قطعه مورد نظر از سوی شرکت غیر قابل تامین باشد، با دریافت دستگاه مذکور از مشتری و دریافت مبلغ فرانشیز با توجه به تبصره 1 و ما به تفاوت اقدام به تعویض دستگاه برای مشتری خواهد شد .

  • در طول مدت گارانتی اگر ایراد دستگاه بصورت مکرر بیش از سه بار در بازه زمانی سه ماه تکرار شود و دلیل این اشکال استفاده ناصحیح مشتری نباشد، بنا به تشخیص کارشناسان دفتر مرکزی خدمات ابتکار ارتباط پارسیان اقدام به تعویض خواهد شد .
  • در صورتی که در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، هزینه جبران خسارت به عهده شرکت می باشد .
  • در صورت وقوع شرایط و حوادث غیر مترقبه که منجر به ارائه ندادن خدمات در یک بازه زمانی مشخص می شود، به ازای همان مدت زمان به تاریخ اتمام ضمانت نامه اضافه خواهد شد .
  • هیچکدام از لوازم جانبی از جمله شارژر (کابل و آداپتور)، هندزفری، قاب دستگاه (کاور) و غیره شامل ضمانت نامه نمی باشد .
  • طبق شرایط سازنده، تا 2 پیکسل سوخته در صفحه نمایش شامل تعویض صفحه نمایش نمی گردد .

 هزینه ایاب و ذهاب :

لازم به ذکر است در استان هایی که دفاتر خدمات رسمی ابتکار ارتباط پارسیان در آنها وجود نداشته باشد برای ارسال دستگاه معیوب به دفتر خدمات شرکت ابتکار ارتباط پارسیان (استان اصفهان) هزینه ایاب و ذهاب دستگاه یک سر با مشتری و یک سر با دفتر خدمات می باشد .

ضمانت نامه تحت شرایط ذیل باطل خواهد شد :

  • ضربه خوردگی، خمیدگی شاسی، شکستگی دستگاه، رطوبت، آب خوردگی (هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است)
  • باز و بسته کردن دستگاه به منظور تعمیرخارج از دفاتر این شرکت
  • اعمال هرگونه دست کاری بر روی برچسب های موجود روی دستگاه و ضمانت نامه
  • نواقص ناشی از استفاده ناصحیح مانند: آسیب دیدگی برد دستگاه به دلیل شکستگی یا تغییر حالت سوکت شارژ و هندزفری، عیوب ناشی از نوسانات برق
  • نصب نرم افزارهای غیر استاندارد و استفاده از لوازم جانبی و غیر اصلی
  • تغییر یا دستکاری سریال دستگاه (IMEI) در جعبه دستگاه، کارت گارانتی و دستگاه
  • روت کردن (ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه)
  • انقضا تاریخ گارانتی “شایان ذکر است مدت ضمانت، از تاریخ شروع فعالسازی دستگاه در شبکه ی همتا به مدت 18 ماه می باشد”

شرایط استفاده از ضمانت نامه :

  • خدمات پس از فروش صرفا با ارائه ضمانت نامه امکان پذیراست لذا نگهداری درست فاکتور خرید، کارت گارانتی، جعبه، کاتالوگ و سایر متعلقات دستگاه در طول دوره ضمانت نامه ضروری است .
  • به هنگام خرید از یکسان بودن شماره سریال درج شده بر روی جعبه دستگاه، ضمانت نامه و خود دستگاه مطمئن شوید .