قوانین دفاتر خدمات
- تعمیرگاه در قبال عیوبی که مشتری اعلام می کند پاسخگو خواهد بود و هیچ تعهدی در قبال عیوب دیگر ندارد .
- تعمیرگاه هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه های آب خورده ،ضربه خورده و باز شده توسط دیگران را برعهده ندارد .
- اعلام هزینه ها به صورت تقریبی می باشد ، هزینه قطعی پس از تعمیر اعلام می گردد .
- حداقل مدت عیب یابی دستگاه 72 ساعت می باشد و حداکثر مدت تعمیر و تحویل 8 روز کاری می باشد .
- در هنگام فلش کردن دستگاه ، امکان پاک شدن اطلاعات موجود برروی دستگاه از جمله دفتر تلفن ، آهنگ ، برنامه و غیره وجود دارد بنابراین ، این اطلاعات را در جای دیگری ثبت فرمایید .
- دفاتر خدمات به مدت 15 روزامانتدار دستگاه شما می باشند و پس از آن هزینه انبار داری به ازای هر روز مبلغ 30,000 ریال دریافت می گردد .
- تشخیص عیب دستگاه برعهده کارشناسان دفاترخدمات می باشد .
- مدت ضمانت نامه تا 18 ماه پس از تاریخ شروع ضمانت نامه می باشد .
- خدمات پس از فروش صرفا با ارائه ضمانت نامه امکان پذیر است لذا نگهداری سالم فاکتور خرید ، جعبه ، کاتالوگ و سایر متعلقات دستگاه در طول دوره ضمانت نامه به نفع شما خواهد بود .
- خدمات ضمانت نامه فقط توسط دفاترمجاز خدمات شرکت ابتکار ارتباط پارسیان در محل تعمیرگاه ارائه می گردد.
- باطری, قاب و لوازم جانبی (هندزفری، شارژر،کابل یواس بی وغیره) شامل ضمانت نامه نمی باشد.
- پذیرش دستگاه شما به معنای موافقت با موارد بالا می باشد .
تیم پشتیبانی توزیع و توسعه شرکت ابتکار ارتباط پارسیان