شرایط ضمانت نامه

برای خواندن شرایط گارانتی بر روی گارانتی محصول مورد نظر خود بزنید:

گارانتی موبایل و تبلت

تبصره 1 – مواردی که در صورت نیاز به تعمیرات، هزینه قطعه مصرفی و اجرت تعمیر دریافت می شود .

الف: صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی .

ب: دستگاهی که توسط تعمیرکارهای غیر مجاز باز شده باشد .

تبصره 2 – در صورت ابطال گارانتی و یا اتمام دوره گارانتی، اگر قطعه ای تعویض شود، دفاتر خدمات موظفند داغی آن را به مشتری تحویل دهند .

تبصره 3 – قطعات تعویضی در دفاتر مجاز خدمات ابتکار ارتباط پارسیان دارای یک ماه ضمانت از تاریخ تحویل به مشتری می باشد .

تبصره 4 – هرگونه مشکل و محدودیت نرم افزاری اعم از کلی و جزئی که به دلیل تحریم های کشورهای معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده باشد، مشمول گارانتی و رفع مشکل بدون هزینه نخواهد بود.

تبصره 5 – در صورتی که کاربر از راهکار یا نرم افزاری استفاده نماید که طبق قوانین داخلی کشور جرم محسوب شده و (پس از تایید کارشناسان شرکت) مسجل شود این راهکار یا نرم افزار باعث به وجود آمدن مشکل یا صدمه ای به دستگاه شود، شرکت ابتکار ارتباط پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال رفع ایرادات مترتب نخواهد داشت.

تبصره 6 – ایرادات و محدودیت های به وجود آمده به دلیل مشکلات حساب های کاربری مشمول گارانتی نخواهد بود.

تبصره 7 – فعال بودن هرگونه حساب کاربری که باعث محدودیت دسترسی یا شرایط خاصی برای دستگاه شود، حق عدم پذیرش دستگاه را برای شرکت محفوظ میدارد.

تبصره 8 – هرگونه دستکاری نرم افزاری، فلش کردن، روت کردن و اقدامات مشابه که نسخه های اصلی و استاندارد نرم افزار دستگاه را با تغییر مواجه کند باعث خروج دستگاه از شمول گارانتی خواهد شد.

  • ارائه فاکتور برای هرگونه ارائه خدمت (دستگاه مشمول گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است .
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه می باشد .

تبصره 1 – در صورتی که حین تعمیرات ایراد جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد مراتب طی سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد .

  • در طول دوره ی 18 ماهه گارانتی چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه پذیرش شده مشمول شرایط خارج از گارانتی نباشد مراحل ذیل انجام خواهد شد: 1- شرکت قطعه معیوب را به طور کامل تعویض می نماید 2- در صورت موجود نبودن قطعه، شرکت به تعویض کل دستگاه با مدل مشابه یا بالاتر (طبق لیست موجودی پارسیان همراه) با دریافت مابه تفاوت اقدام خواهد کرد. همچنین باید در نظر داشت که مدت زمان گارانتی دستگاه جدید تحویلی برابر با باقیمانده گارانتی دستگاه قبلی خواهد بود.
  • در صورتی که مدلی دارای عیب خاص و مشترک باشد این شرکت متعهد به جمع آوری دستگاه ها می گردد .

تبصره 1: با هماهنگی مدیر فروش این دستگاه از  لیست فروش حدف می گردد .

تبصره 2: با اطلاع رسانی همگانی در تمامی شبکه های مجازی شرکت (اینستاگرام – وب سایت – پیامک) اعلان جمع آوری دستگاه منتشر می شود .

تبصره 3: دستگاه های معیوب استفاده شده توسط مشتری به  قیمت فروش لیست شرکت از خریداران محترم دریافت می گردند .

تبصره 3-1 : در قبال دستگاه مذکور وجه نقد و یا مدل دیگری با اخذ ما به التفاوت تحویل میگردد .

شرایط تعویض دستگاه زیر یک هفته :

الف: ایراد دستگاه قبل از گذشتن یک هفته از تاریخ شروع گارانتی (فعالسازی) و یا از تاریخ فاکتور رسمی (طبق ادارات رسمی استاندارد) اظهارشود. (بدیهی است در صورت وجود تناقض، معیار تشخیص اطلاعات فعالسازی سامانه همتا خواهد بود)

ب: ایراد دستگاه نرم افزاری نباشد و دستگاه حالت اولیه پلمپ کارخانه ای را حفظ کرده باشد .

ج: ایراد از لوازم جانبی نباشد .

شرایط تعویض دستگاه همراه با دریافت فرانشیز :

  • چنانچه در طول مدت زمان گارانتی دستگاه نیاز به تعویض مادربرد دستگاه باشد، در صورت تمایل مشتری به دریافت یک دستگاه آکبند همان مدل (در صورت موجود) با پرداخت مبلغی به عنوان فرانشیز (طبق تصبره) امکانپذیر می باشد .

تبصره 1- تشخیص مبلغ و درصد فرانشیز برای تعویض دستگاه، توسط کارشناسان دفتر مرکزی خدمات ابتکار ارتباط پارسیان و با توجه به تعرفه ابلاغ شده از طرف اتحادیه انجام شده و مرجع قیمت، فهرست های روز دفاتر فروش مرکزی  خواهد بود. لازم به ذکر است که مبلغ فرانشیز برای تعویض دستگاه با هر یک از مدل های موجود در شرکت ابتکار ارتباط پارسیان در بازار با توجه به انتخاب خریدار متفاوت می باشد .

تبصره 2- در طول مدت خدمات پس از فروش (36 ماه)  در صورتی که دستگاه مشتری نیاز به تعمیر و تعویض قطعه داشته باشد، اگر قطعه مورد نظر از سوی شرکت غیر قابل تامین باشد، با دریافت دستگاه مذکور از مشتری و دریافت مبلغ فرانشیز با توجه به تبصره 1 و ما به تفاوت اقدام به تعویض دستگاه برای مشتری خواهد شد .

  • در طول مدت گارانتی اگر ایراد دستگاه بصورت مکرر بیش از سه بار در بازه زمانی سه ماه تکرار شود و دلیل این اشکال استفاده ناصحیح مشتری نباشد، بنا به تشخیص کارشناسان دفتر مرکزی خدمات ابتکار ارتباط پارسیان اقدام به تعویض خواهد شد .
  • در صورتی که در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، هزینه جبران خسارت به عهده شرکت می باشد .
  • در صورت وقوع شرایط و حوادث غیر مترقبه که منجر به ارائه ندادن خدمات در یک بازه زمانی مشخص می شود، به ازای همان مدت زمان به تاریخ اتمام ضمانت نامه اضافه خواهد شد .
  • هیچکدام از لوازم جانبی از جمله شارژر (کابل و آداپتور)، هندزفری، قاب دستگاه (کاور) و غیره شامل ضمانت نامه نمی باشد .
  • طبق شرایط سازنده، تا 2 پیکسل سوخته در صفحه نمایش شامل تعویض صفحه نمایش نمی گردد .

 هزینه ایاب و ذهاب :

لازم به ذکر است در استان هایی که دفاتر خدمات رسمی ابتکار ارتباط پارسیان در آنها وجود نداشته باشد برای ارسال دستگاه معیوب به دفتر خدمات شرکت ابتکار ارتباط پارسیان (استان اصفهان) هزینه ایاب و ذهاب دستگاه یک سر با مشتری و یک سر با دفتر خدمات می باشد .

ضمانت نامه تحت شرایط ذیل باطل خواهد شد :

  • ضربه خوردگی، خمیدگی شاسی، شکستگی دستگاه، رطوبت، آب خوردگی (هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است)
  • باز و بسته کردن دستگاه به منظور تعمیرخارج از دفاتر این شرکت
  • اعمال هرگونه دست کاری بر روی برچسب های موجود روی دستگاه و ضمانت نامه
  • نواقص ناشی از استفاده ناصحیح مانند: آسیب دیدگی برد دستگاه به دلیل شکستگی یا تغییر حالت سوکت شارژ و هندزفری، عیوب ناشی از نوسانات برق
  • نصب نرم افزارهای غیر استاندارد و استفاده از لوازم جانبی و غیر اصلی
  • تغییر یا دستکاری سریال دستگاه (IMEI) در جعبه دستگاه، کارت گارانتی و دستگاه
  • روت کردن (ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه)
  • انقضا تاریخ گارانتی “شایان ذکر است مدت ضمانت، از تاریخ شروع فعالسازی دستگاه در شبکه ی همتا به مدت 18 ماه می باشد”

شرایط استفاده از ضمانت نامه :

  • خدمات پس از فروش صرفا با ارائه ضمانت نامه امکان پذیراست لذا نگهداری درست فاکتور خرید، کارت گارانتی، جعبه، کاتالوگ و سایر متعلقات دستگاه در طول دوره ضمانت نامه ضروری است .
  • به هنگام خرید از یکسان بودن شماره سریال درج شده بر روی جعبه دستگاه، ضمانت نامه و خود دستگاه مطمئن شوید .

 


اسپیکر ( 1+12 ماه گارانتی)

نحوه صحیح استفاده:

  • برای عملکرد بهتر باتری، قبل از اولین استفاده، کالا به طور کامل شارژ شود.
  • به منظور حفظ سلامت باتری بهتر است هر 3 ماه یکبار باتری کالا شارژ و دشارژ شود و همیشه باتری کالا شارژ داشته باشد.
  • از آداپتورهای غیر استاندارد برای شارژ کالا استفاده نشود. اکیدا توصیه می شود از آداپتورهای مخصوص آمایا برای شارژ استفاده شود. در صورتی که شارژر اصلی آمایا در دسترس نیست، بهترین نوع آداپتور 5 ولت است. (از آداپتورهای فست شارژ متفرقه استفاده نشود) در زمان شارژ کالا خاموش باشد.
  • جهت تمیز نمودن کالا، از یک دستمال نرم و خشک و در صورت نیاز، نم دار استفاده نمایید. به هیچ عنوان از الکل، استون و یا سایر مواد شیمیایی، استفاده ننمایید.
  • برای حفظ سلامت گوش، از استفاده طولانی مدت کالا با صدای بلند پرهیز کنید.
  • کالا در تماس با مایعات، محیط مرطوب و دمای بالا نباشد.

شرایط استفاده از گارانتی پارسیان همراه:

  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه،کالا را فاقد گارانتی می نماید.
  • هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، کالا را از چرخه گارانتی خارج می‌نماید.
  • کابل های همراه دستگاه، شارژر دستگاه، ریموت کنترل، میکروفون شامل گارانتی نمی باشند.
  • نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی، کالا را فاقد گارانتی می کند.
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی، تماما بر عهده مشتری است.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان پارسیان همراه بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.

 


پاوربانک (1+12 ماه گارانتی)

شرایط استفاده از گارانتی پاوربانک پارسیان همراه

شرایط استفاده صحیح از پاوربانک:

  •  استفاده از شارژر و کابل استاندارد و رعایت ورودی و خروجی مناسب با مشخصات کالا (برای شارژ پاوربانک، به هیچ عنوان از لپ تاپ، کامیپوتر و … استفاده نشود).
  • خالی بودن پاوربانک به مدت طولانی، سقوط از ارتفاع و قرارگیری در دمای بالا باعث کاهش کارآیی باتری و یا از کارافتادگی آن می‌شود.
  • استفاده از کابل های نامتعارف و خیلی بلند، جریان (آمپر) ورودی و خروجی را کاهش داده، در نتیجه زمان شارژ افزایش یافته و همچنین موجب وارد آمدن صدمه به دستگاه و خارج شدن از گارانتی می گردد.
  • استفاده از پاوربانک برای شارژ دستگاه هایی با توان و آمپرساعت بالاتر از ظرفیت قابل پوشش پاوربانک باعث وارد آمدن آسیب به پاوربانک و خارج شدن از گارانتی خواهد شد
  • در دمای بالای 50 درجه و در شرایطی که دستگاه های متصل به پاوربانک دمای خارج از محدوده عادی را نشان می دهند، استفاده از دستگاه را متوقف نمایید
  • در محیط های با رطوبت بالا مانند حمام، سونا و کلیه مکان های سرپوشیده مرطوب از پاوربانک استفاده نفرمایید
  • از اندازه گیری مولفه های خروجی پاوربانک با دستگاه های غیر استاندارد و هر عملی که باعث اتصال کوتاه در خروجی پاوربانک شود جدا پرهیز نمایید

شرایط استفاده از گارانتی پارسیان همراه:

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه:،کالا را فاقد گارانتی می نماید.
  • سالم بودن شماره سریال مندرج بر روی کالا و همخوانی داشتن آن با سریال جعبه کالا (دستکاری سریال به هر شکل، کالا را از چرخه گارانتی خارج می‌نمایید).
  • عدم وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، نفوذ مایعات و موادشیمیایی به دستگاه، سولفاته شدن برد و سوکت‌ها، ضربه‌خوردگی، صدمات ناشی از حمل و نقل، استفاده از شارژر غیراستاندارد، نوسانات برق که منجر به آسیب ظاهری و یا بوی سوختگی شود، یا اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی.
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی، تماما بر عهده مشتری است.
  • کابل همراه (به غیر از کابل هایی که بصورت پیش فرض به دستگاه متصل هستند) شامل گارانتی نمی باشد.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت بوده و پس از دریافت و بررسی، اعلام می گردد.

 


ساعت هوشمند (1+12 ماه گارانتی)

شرایط استفاده و نگهداری صحیح از ساعت هوشمند

  • برای شارژ دستگاه از آداپتور مناسب متناسب با ورودی کالا استفاده نماید. آداپتورهای غیر اصلی و تقلبی با توجه به ولتاژ و جریان خروجی نامناسب باعث آسیب رساندن به کالا می شوند. با توجه به تست و بررسی آداپتورهای تحت گارانتی پارسیان همراه، پیشنهاد می شود از آداپتورهای اصلی آمایا استفاده نمایید.
  • حداقل سیستم عامل مورد نیاز هر کالا در صفحه معرفی محصول مختص به آن کالا مشخص شده است، قبل از خرید و استفاده از کالا از داشتن حداقل سخت افزار و نرم افزار متناسب با کالا مطمئن شوید.
  • کالا را در معرض تابش نور شدید خورشید و یا محل هایی مانند پشت پنجره یا پشت شیشه خودرو قرار ندهید.
  • برای حفظ سلامت باتری، حداقل هر ماه یکبار باتری دستگاه را شارژ و دشارژ نماید.
  • در محیط های با رطوبت بالا مانند حمام، سونا و کلیه مکان های سرپوشیده مرطوب از دستگاه استفاده نفرمایید
  • لطفا قبل از شستن دست و یا انجام ورزش های آبی و … ساعت را باز کرده و در محیط دور از رطوبت قرار دهید

شرایط استفاده از گارانتی پارسیان همراه:

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه:،کالا را فاقد گارانتی می نماید.
  • ایرادات و صدمات وارده در اثر استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد و یا نوسانات الکتریکی،باز شدن و دستکاری توسط افراد غیر مجاز باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
  • هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری،تغییر شکل،جدا شدن قطعات،ترک خوردگی، شکستگی،تغییر رنگ،خراشیدگی یا سوختگی دستگاه را از چرخه گارانتی خارج می نماید.
  • در مورد دستگاه هایی که دارای استاندارد عایقی هستند، با توجه به اینکه قبل از بسته بندی توسط کارخانه به طور کامل تست شده و کیفیت توسط متخصصین کنترل می گردد، ورود رطوبت و آبخوردگی نشان دهنده استفاده خارج از شرایط قید شده توسط کارخانه بوده و موجب ابطال گارانتی می شود.
  • نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه‌. با توجه به عدم امکان بررسی شرایط استفاده‌ی کاربر، این مورد برای دستگاه‌هایی که دارای مقاومت در برابر غبار و آب می‌باشند نیز صدق می‌کند.
  • مشکلات مربوط به حساب های کاربری شامل گارانتی نمی باشند. این گونه مشکلات به دلیل ایرادات نرم افزاری روی گوشی مصرف کننده به وجود می آیند و رفع مشکلات فوق خارج از تعهدات گارانتی است. همچنین در صورت فراموشی رمز عبور نرم افزار دستگاه مشتری شخصا بایستی اقدام به بازیابی رمز عبور نماید.
  • حداقل 4 پیکسل سوخته برای پذیرش ایراد صفحه نمایش مجاز است. کمتر از این تعداد پیکسل سوخته مشمول تعویض صفحه نمایش نمی شود.

 


هندزفری سیمی (6 ماه گارانتی تعویض)

شرایط صحیح استفاده از کالا:

  • جهت تمیز نمودن کالا، از یک دستمال نرم و خشک و در صورت نیاز، نم دار استفاده نمایید. به هیچ عنوان از الکل، استون و یا سایر مواد شیمیایی، استفاده ننمایید.
  • برای حفظ سلامت گوش، از استفاده طولانی مدت کالا با صدای بلند پرهیز کنید.
  • کالا در تماس با مایعات، محیط مرطوب و دمای بالا نباشد.

شرایط گارانتی پارسیان همراه:

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه، کالا را فاقد گارانتی می نماید.
  • هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، تاب‌خوردگی کابل ، اتصال به دستگاه های صوتی غیر استاندارد، کالا را از چرخه گارانتی، خارج می‌نماید.
  • نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی کالا را فاقد گارانتی می کند.
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی، تماما بر عهده مشتری است.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان پارسیان همراه بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.

 


هدفون بی سیم (1+12 ماه گارانتی)

شرایط صحیح استفاده از کالا:

  • برای عملکرد بهتر باتری، قبل از اولین استفاده، کالا به طور کامل شارژ شود.
  • در صورت عدم استفاده، و به منظور حفظ سلامت باتری بهتر است هر 3 ماه یکبار باتری کالا شارژ و دشارژ شود و همیشه باتری کالا شارژ داشته باشد.
  • از آداپتورهای غیر استاندارد برای شارژ کالا استفاده نشود. بهترین نوع آداپتور، آداپتورهای اصلی آمایا بوده و همچنین در نظر داشته باشید دستگاه در زمان شارژ خاموش باشد.
  • جهت تمیز نمودن کالا، از یک دستمال نرم و خشک و در صورت نیاز، نم دار استفاده نمایید. به هیچ عنوان از الکل، استون و یا سایر مواد شیمیایی، استفاده ننمایید.
  • برای حفظ سلامت گوش، از استفاده طولانی مدت کالا با صدای بلند پرهیز کنید.
  • کالا در تماس با مایعات، محیط مرطوب و دمای بالا نباشد.

شرایط گارانتی پارسیان همراه:

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه، کالا را فاقد گارانتی می نماید.
  • هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی ، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، تاب‌خوردگی، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، کالا را از چرخه گارانتی، خارج می‌نماید.
  • کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
  • نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی کالا را فاقد گارانتی می کند.
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی، تماما بر عهده مشتری است.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان پارسیان همراه بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.

 


هدست (1+12 ماه گارانتی)

شرایط صحیح استفاده از کالا:

  • برای عملکرد بهتر باتری، قبل از اولین استفاده، کالا به طور کامل شارژ شود.
  • در صورت عدم استفاده، و به منظور حفظ سلامت باتری بهتر است هر 3 ماه یکبار باتری کالا شارژ و دشارژ شود و همیشه باتری کالا شارژ داشته باشد.
  • از آداپتورهای غیر استاندارد برای شارژ کالا استفاده نشود. بهترین نوع آداپتور، آداپتورهای اصلی آمایا بوده و همچنین در نظر داشته باشید دستگاه در زمان شارژ خاموش باشد.
  • جهت تمیز نمودن کالا، از یک دستمال نرم و خشک و در صورت نیاز، نم دار استفاده نمایید. به هیچ عنوان از الکل، استون و یا سایر مواد شیمیایی، استفاده ننمایید.
  • برای حفظ سلامت گوش، از استفاده طولانی مدت کالا با صدای بلند پرهیز کنید.
  • کالا در تماس با مایعات، محیط مرطوب و دمای بالا نباشد.

شرایط گارانتی پارسیان همراه

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه، کالا را فاقد گارانتی می نماید.
  • هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، تاب‌خوردگی، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، کالا را از چرخه گارانتی، خارج می‌نماید.
  • کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
  • نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی کالا را فاقد گارانتی می کند.
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی، تماما بر عهده مشتری است.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان پارسیان همراه بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.

 


کابل (24 ماه گارانتی تعویض)

شرایط استفاده از گارانتی پارسیان همراه:

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالا به همراه برچسب ضمانت و هولگرام لیزری
  • عدم هرگونه آسیب ظاهری (شکستگی و لقی سوکت، سوختگی و تغییر رنگ کالا، تاب خوردگی و خمیدگی بیش از حد کابل، زنگ زدگی سوکتها)
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی، تماما بر عهده مشتری است.

 


شارژر (18 ماه گارانتی تعویض)

شرایط صحیح استفاده از کالا:

  • از کابل استاندارد استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای بهره گیری از بهترین عملکرد، از کابل های اصلی آمایا استفاده شود. استفاده از کابل های نامتعارف و خیلی بلند، جریان (آمپر) ورودی و خروجی را کاهش داده و زمان شارژ را افزایش می‌دهد.
  • حتما از انطباق ولتاژ/جریان های خروجی شارژر با مصرف کننده اطمینان حاصل نمایید
  • به هیچ عنوان از شارژر برای تامین توان دائمی مصرف کننده استفاده نفرمایید
  • استفاده از شارژر برای شارژ دستگاه هایی با توان و آمپرساعت بالاتر از ظرفیت قابل پوشش شارژر باعث وارد آمدن آسیب به آداپتور و خارج شدن از گارانتی خواهد شد
  • در دمای بالای 50 درجه و در شرایطی که دستگاه های متصل به شارژر دمای خارج از محدوده عادی را نشان می دهند، دستگاه را از پریز برق جدا کنید
  • در محیط های با رطوبت بالا مانند حمام، سونا و کلیه مکان های سرپوشیده مرطوب از شارژر استفاده نفرمایید
  • از اندازه گیری مولفه های خروجی شارژر با دستگاه های غیر استاندارد و هر عملی که باعث اتصال کوتاه در خروجی شارژر شود جدا پرهیز نمایید

شرایط استفاده از گارانتی

  • اعتبار تاریخ کارت/ برچسب گارانتی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی پارسیان همراه، کالا را فاقد گارانتی می‌نماید.
  • سالم بودن شماره سریال مندرج بر روی کالا و همخوانی داشتن آن با سریال جعبه کالا (دستکاری سریال به هر شکل، کالا را از چرخه گارانتی خارج می‌نمایید).
  • عدم وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، نفوذ مایعات و موادشیمیایی به دستگاه، سولفاته شدن برد و سوکت‌ها، ضربه‌خوردگی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق که منجر به آسیب ظاهری و یا بوی سوختگی شود، یا اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی.
  • پارسیان همراه تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
  • کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت بوده و پس از دریافت و بررسی، اعلام می‌گردد.

 


شرایط کلی ابطال گارانتی

  1. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
  2. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
  3. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
  4. دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز پارسیان همراه تعمیر شوند.
  5. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه
  6. مشکلات ناشی از خدمات رسانه ای شرکت های متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن ها از طریق گوشی
  7. هزینه های مرتبط با خرابی های ناشی از نصب هر گونه نرم افزار یا برنامه که توسط پارسیان همراه طراحی و تولید نشده باشد
  8. هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی پارسیان همراه
  9. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العمل های ذکر شده در دفترچه راهنما
  10. اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
  11. تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه و یا در کارت